رپرتاژ آگهی

سامانه مشاوره آنلاین مشورپ

سامانه مشاوره آنلاین مشورپ

میتوانید در هر لحظه از شبانه روز به مشاوران و روانشناسان متخصص متصل شوید و در همه حوزه های روانشناسی (زندگی مشترک، مشاوره ی پیش از ازدواج، افسردگی، روابط جنسی و …) مشاوره بگیرید.
تنها کافسیت به وبسایت و یا اپلیکیشن مشاوره روانشناسی مشورَپ مراجعه نمایید و بدون محدودیت زمانی و در هر مکان، با یکی از مشاورین ارتباط بگیرید.

چگونه به مشاوران مشورَپ اعتماد کنم؟

تمامی مشاوران ما فارغ التحصیل از دانشگاه های معتبر می باشند که ما قبل از پیوستنشان به تیم مشورَپ صلاحیت و تجربه کاریشان را مورد ارزیابی دقیق قرار داده ایم و روند ارزیابی به صورت مستمر بوده و تمامی جلسات مشاوره توسط مشاوران ارشد ارزیابی و مورد نظارت قرار می گیرد. مشورَپ دارای تعداد زیادی مشاور است که در زمینه های افسردگی ، استرس، رابطه زوجین ، اعتماد به نفس، مشکلات قبل وبعد از ازدواج و موارد دیگر می توانند به شما مشاوره دهند، آنها قادر به تشخیص مشکل، درمان آن و ایجاد تغییرات مثبت در زندگیتان هستند.

  • تمامی حوزه های روانشناسی و مشاوره
  • زیر نظر پارک علم و فناوری
صفحه اینستاگرام مشورپ

دانلود اپلیکیشن

با دانلود اپلیکیشن مشورپ می‌توانید به بخش‌های مورد نیاز مشاوره دسترسی داشته باشید و براحتی با مشاور موردنظر ارتباط داشته باشید. اپلیکیشن مشورپ با رابط و تجربه کاربری استفاده از آن را بسیار آسان کرده است.

دانلود اپلیکیشن مشورپ

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پژوهش