ارتقاء سلامت روانبهداشت روانسبک زندگی

کتاب روان‌شناسی اهمال‌کاری

غلبه بر تعلل و تنبلی

کتاب روان‌شناسی اهمال‌کاری

کتاب روانشناسی اهمال‌کاری: تنبلی واژه‌ای است که برای همگان آشناست. از دیدگاه روان‌شناختی تنبلی رفتاری فراگیر است که هر کسی می‌تواند به آن دچار باشد. شاید برایتان پیش آمده باشد که کارهای فراوانی برای انجام دادن داشته باشید ولی به دلایل گوناگون از انجام آن خودداری کنید. شاید خواندن همین نوشته هم برای شما سخت باشد. تاکنون به این اندیشیده‌اید که چه چیزی ما را به سوی تنبلی می‌کشاند؟ چگونه می‌توان از تنبلی پرهیز کرد؟

می‌دانم که برای یک تنبل خواندن کتابی که سراسر آن نوشته است و همانند پلی‌بوی مگزین، نگاره‌هایی رنگارنگ ندارد دشوار است ولی با خواندن این نسک می‌توانید با تنبلی و راهکارهای پرهیز از آن آشنا شوید.

تنبلی از دید من همانند هفت‌خان رستم است که برای شکست آن نیازمند زور بسیاری نیستید. تنها باید راه پیروزی در هر خان را بیاموزید. کتاب روان‌شناسی اهمال‌کاری – غلبه بر تعلل ورزیدن نوشته‌ی دکتر آلبرت الیس و دکتر ویلیام جیمز نال به شما کمک می‌کند که در برابر اژدهای چند سر تنبلی هرکول شوید! دکتر محمدعلی فرجاد برگردان پارسی روان و خوبی برای این متن نوشته است و می‌توانید آن را از انتشارات رشد خریداری کنید.

برای بهداشت روان کامنت‌های خود در مورد اهمال کاری را ارسال کنید.

منبع

آقای روانشناس

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پژوهش